Werkwijze

Omnius keurmerk

1. Dien je aanvraag in

Bel met de Omnius juridische intakebalie van de Omnius offerteservice of neem contact op via het contactformulier​. De juristen van de intakebalie kunnen u voorzien van eerstelijns advies en zullen u telefonisch begeleiden. Zij brengen uw zaak in kaart en helpen u met het aanvragen van meerdere offertes. Deze dienstverlening is geheel kosteloos en vrijblijvend.
Omnius keurmerk

2. Ontvang offertes

U ontvangt per mail binnen twee werkdagen meerdere offertes op maat. Zij helpen u met het selecteren van de best passende advocaat bij uw situatie.
Omnius keurmerk

3. Kies uw advocaat

Uw gekozen advocaat neemt telefonisch contact met u op. Tijdens dit gesprek worden afspraken met u gemaakt voor het verdere verloop van uw situatie.

Alle voordelen op een rij

Snel

Kwaliteit

De advocaten van Omnius worden geselecteerd op kwaliteit binnen hun specialisaties. U kunt van alle Omnius deelnemers een persoonlijke en klantgerichte benadering verwachten. Omnius streeft naar de beste service en vakkundigheid bij alle deelnemers. Belangrijke aandachtspunten zijn daarbij: vertrouwelijke informatiebehandeling, optimale bereikbaarheid en een hoge reactiesnelheid. Dat geeft u de optimale kans de best passende advocaat te kiezen en uw situatie goed af te handelen en uw doel te bereiken.
Snel

Keurmerk

De beste service en vakkundigheid bij alle deelnemers van Omnius wordt gewaarborgd door het Omnius Keurmerk. Ruim 50 advocatenkantoren met ruim 350 advocaten zijn geschaard onder het Keurmerk.
Omnius keurmerk

Snelle reactie & 7 dagen per week bereikbaar

Ontvang binnen 2 werkdagen meerdere offertes op maat gemaakt. Wij begrijpen dat u snel geholpen wilt worden bij een juridisch conflict of een prangende vraag of een juridische situatie. De Omnius juridische intakebalie is 7 dagen per week bereikbaar. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur (op vrijdag tot 18.00 uur), op zaterdag van 12.00 tot 16.00 uur en zondag van 12.00 tot 16.00 uur (feestdagen gesloten). Natuurlijk kunt u uw juridische vraag en/of situatie ook op uw gemak versturen via de website. U wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld op een door u gewenst terugbel moment.
Snel

Vrijblijvend intakegesprek

Hulp nodig bij uw aanvraag? Bel geheel kosteloos met de juridische intakebalie. De juridische intakebalie zal u begeleiden tijdens het gehele traject. Zij brengen uw situatie in kaart en regelen meerdere op maat gemaakte offertes van gespecialiseerde advocaten. Daarna brengt de intakebalie u in contact met uw gekozen advocaat.
Snel

Kwaliteit door heel Nederland

Het Omnius Advocatennetwerk telt meer dan 50 deelnemende kantoren met ruim 350 ervaren en vakkundige advocaten door heel Nederland. De juridische intakebalie houdt rekening met de kosten, de afstand en de kwaliteit en bespreekt met u de doorslaggevende aspecten.
Snel

Beveiligde persoonsgegevens

Uw gegevens worden zeer vertrouwelijk behandeld en niet gedeeld met derden.

Over ons

De Omnius offerteservice is onderdeel van het Omnius Advocatennetwerk. Omnius is een formule voor juridische diensten voor ondernemers die een combinatie van kwaliteit, service en helderheid wensen. Omnius telt meer dan 50 deelnemende kantoren met ruim 350 ervaren en vakkundige advocaten door heel Nederland.

Onze visie

Omnius offerteservice is het grootste advocatennetwerk van Nederland en brengt advocaten samen in één formule. Het maakt juridische dienstverlening toegankelijk en overzichtelijk voor een brede groep ondernemers. Met een heldere toekomstvisie speelt Omnius offerteservice gemakkelijk in op dynamische marktontwikkelingen en de veranderde vraag van rechtzoekenden.
In de praktijk zien wij dat ondernemers grote kwesties opknippen in kleinere onderdelen. Denk bijvoorbeeld aan het opstellen van een bezwaarschrift tegen een weigering van een horecavergunning. De ondernemers kunnen op die manier kennismaken met de advocaat en testen of de samenwerking werkt. Bij Omnius offerteservice selecteert u de meest passende advocaat voor de situatie, hierdoor zijn veel goede relaties ontstaan tussen rechtzoekenden en de advocaten. Maar dit is ook voor grote kwesties, zoals een reorganisatie binnen een bedrijf, de optimale kans om de best passende advocaat te vinden en de situatie goed af te kunnen handelen. De Omnius offerteservice speelt in op de behoefte van de markt.

Afspraak is afspraak

In de relatie met de cliënt vormt de opdrachtbevestiging een belangrijk document. Met welk doel wordt de juridische dienstverlener ingeschakeld? Welke werkzaamheden gaat hij voor de cliënt uitvoeren? Tegen welke vaste prijs wordt er gewerkt? Deze afspraken dienen 100% helder in de opdrachtbevestiging te worden afgesproken. Is er sprake van meer werk door ontwikkelingen of een verandering in de opdracht, dan wordt u daar vooraf over geïnformeerd. Bij Omnius offerteservice weet u dus altijd waar u aan toe bent. Wij werken niet zonder uw opdracht.

Het team

Het Omnius Advocatennetwerk bestaat reeds vier jaar in de huidige vorm. Het hoofdkantoor is gevestigd in Naarden en telt inmiddels meer dan 45 medewerkers. De Omnius juridische intakebalie is tevens gevestigd in het hoofdkantoor. Omnius richt zich vooral op mkb'ers, zzp'ers en freelancers met hun dagelijkse juridische problemen.

Team Omnius

Omnius Keurmerk

U kunt van alle Omnius deelnemers een persoonlijke en klantgerichte benadering verwachten. Omnius streeft naar de beste service en vakkundigheid bij alle deelnemers. Belangrijke aandachtspunten zijn daarbij: vertrouwelijke informatiebehandeling, optimale bereikbaarheid en een hoge reactiesnelheid. Om deze beloften waar te kunnen maken is het Omnius keurmerk opgericht.

Uw garantie voor service en vakkundigheid

Het Omnius keurmerk geeft u de garantie van de juiste keuze voor een juridische specialist. Het keurmerk waarborgt de kennis en vakkundigheid, gecombineerd met de beste service. Alle deelnemers binnen het kwaliteitsnetwerk van Omnius, worden periodiek getoetst op het naleven van de afspraken en richtlijnen in het keurmerk. Een door Omnius geselecteerde deelnemer is dus altijd de juiste keuze.

De beste service

Goede service is een persoonlijke ervaring. De beoordeling hiervan is afhankelijk van persoonlijke verwachtingen. Omnius garandeert een hoge service door heldere afspraken over wat u mag verwachten van de dienstverlening. Omnius deelnemers communiceert begrijpelijk en komt deze afspraken met u na.

Klanttevredenheid

Omnius houdt doorlopend onderzoek naar de klanttevredenheid. Deze onderzoeken worden beschouwd als een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van dienstverlening. Bij het afsluiten van de zaak vragen wij u dan ook een oordeel te geven over de geboden dienstverlening. Met behulp van uw terugkoppeling krijgt Omnius inzicht in welke aspecten van de dienstverlening aandacht verdienen of verbetert moeten worden. Op die manier kunnen we de belofte van juridische dienstverlener met de beste service blijven waar maken.

Klachtenregeling

Omnius deelnemers doen er alles aan om u zo goed mogelijke van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over bepaalde aspecten van de dienstverlening. In dat geval kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.